Van de Mortel
De visie verankeren in het DNA van het bedrijf
Van de Mortel
De visie verankeren in het DNA van het bedrijf
Van de Mortel
De visie verankeren in het DNA van het bedrijf
KLANT
Van de Mortel
In ieder geval koploper in klant- en medewerker binding
Van de Mortel is in 2 generaties uitgeroeid tot een groot, zichtbaar, goed draaiend bedrijf. De visie is sterk en wordt tot in de puntjes in alle uitingen uitgedragen: in de dienstverlening, de onderlinge samenwerking en alle communicatie naar buiten. Dit resulteert in een bruisend team dat welbekend is in de omgeving en mooie financiële resultaten.
Persoonlijke ontwikkeling = bedrijfsontwikkeling
Na de overname van de vorige generatie was de wens om nog meer recht te doen aan de kwaliteiten van de medewerkers. Zij werden getraind en gestimuleerd om met elkaar te sparren over de échte klantwens en de vertaling daarvan naar de praktijk. Dit vroeg om een denkomslag die voor veel wrijving en veel glans heeft gezorgd. Door meetbare kaders aan te brengen, blijft zichtbaar hoe de organisatie zich ontwikkelt.




Kennis = inzicht
Je persoonlijkheid kan voor je werken, of juist niet. De verschillen tussen drijfveren en voorkeursgedrag duidelijk krijgen maakt (samen)werken veel leuker.

Verzekerd van kwaliteit
Meten = weten = denken = doen. Dat geeft richting en basis voor (nieuwe) richtlijnen. Dan weet je waar je gaat komen!

Saai, of toch niet?!
Ieder vak vraagt om passie en betrokkenheid. Waar je je ei volledig in kwijt kan. Dat triggert intrinsieke motivatie: wie wil dat niet?!

10 verspillingen
Kijken met een lean bril geeft geweldig mooie inzichten. Leer ze zien, alle 10!


Heb je vragen over deze trainingen?
Stuur mij dan een berichtje en ik beantwoord je vragen.
Heb je vragen over deze trainingen?
Stuur mij dan een berichtje en ik beantwoord je vragen.
Deze klanten gingen je voor














